Espoo 200km

Koska:
19.4.2014 @ 04:00 – 17:30
2014-04-19T04:00:00+00:00
2014-04-19T17:30:00+00:00
Missä:
Bembölen kahvitupa
Bellinmäki 1
02740 Espoo
Suomi
Yhteystiedot:
Mikko Mäkipää
+358 50 5822386

Lähtö Bembölen kahvitupa, Espoo.

Hinta Osallistuminen 2 euroa sisältäen kortin ja tielistan. ACP-kausimaksu on 10 euroa. Sen voi maksaa paikanpäällä.

Ilmoittautuminen Lomakkeella viimeistään 17.4.

Reitti 

Reitti kulkee Bembölestä Karkkilaan, Liesjärvelle, Räyskälään ja Karkkilan kautta takaisin Bemböleen.

Alustava tielista (laita sähköpostia, jos löydät virheitä)

Lataa reitti navigaattoriin

(linkki ja reitti korjattu 10.4.)

6 vastausta artikkeliin ”Espoo 200km

  1. Tämä on nyt tällaista aloittelijan rutinaa, mutta jaan huoleni silti, jos vaikka jollain on samansuuntaisia ajatuksia. Viime vuonna taisi olla (about) tuo sama reitti ja jäi silloin osallistumatta, kun ei ajelu Porinteiden (2 ja 120) laidoilla oikein innosta. Omien kokemuksieni mukaan nuo ovat jotakuinkin kaksi ikävintä tietä pyöräilijän kannalta ent. Uudenmaan läänin alueella. Ehkä reitin hiekkatiepätkäkin (vaikkakaan ei kovin pitkä) mietityttää jotain.

    Arvostan näiden tapahtumien vapaaehtoispohjalta toimivia järjestäjiä ja suunnittelijoita, joten tarkoitus ei ole kritisoida, vaan herättää keskustelua – jos miellyttävämpi reitti vaikka saisi entistä useamman osallistumaan. Paatuneita brevet-jyriä eivät valtatiet epäilemättä hetkauta, mutta osallistumiskynnys voisi olla matalampi rauhallisemmalla reitillä? Voi toki myös olla, että en osaa ottaa huomioon kaikkia brevet-sääntöjä kontrolleineen ym., mutta nopeasti katsottuna suunnilleen saman reitin voisi ajaa välttäen tiet 2 ja 120. Muutama vaihtoehto: http://ridewithgps.com/users/183772/routes

    • No reitti on tuo, mutta tuo Otalammen kohdalla oleva hiekkatiepätkä oli ihan painovirhe. Korjaan sen menemään pohjoiskautta. Oliko siellä jotain muita?
      Tuo 2/120 tieosuus on taas karkeasti kello 18-20 välillä eli siellä ei ole vaivaksi asti liikennettä. 132-tie on vähintään yhtä huono vaihtoehtoi kuin nuo.
      Teen itse reitit yleensä niin, että ne ovat mahdollisimman vaihtelevia.

  2. Pari kysymystä vielä siltä varalta, että innostuu lähtemään mukaan: missä paikossa kontrollit ovat? (Jotta osaa kalkuloida oikein mukaan otettavan juoman & ruoan.)

    Mikä on linjaus valojen ja heijastinliivien osalta? Ohjeissa asia on sanottu kaksiselitteisesti: pitää olla vs. kannattaa olla. (…pyörässä pitää olla kiinteästi asennettuna kirkas etu- ja punainen
    takavalo. Monet lyhyet brevetit, etenkin Suomessa kesällä ajettavat,
    ajetaan kuitenkin ilman valoja, mutta ne kannattaa silti olla mukana.)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *