Seuraa Transcontinental racea 2019 #tcrno7

Transcontinental race 2019 #tcrno7 ajetaan Burgasista (Bulgaria) Brestiin (Ranska). Kontrollit ovat Bulgariassa, Serbiassa, Italiassa (osa reitistä Itävallassa) ja Ranskassa. Tapahtuma alkaa lauantaina 27.7. Mukana on neljä suomalaista.

Reitin pituus on noin 4000 km ja aikaa on 15 päivää ja 17 tuntia. Osallistujia on noin 300, joista suurin osa ajaa yksin ja noin 30 pareina. Osallistujat ajavat ilman ulkopuolista apua eli myös seuraajien internetissä antama apu on kielletty. Kannustaa saa, mutta osallistujille ei saa antaa apua tai tietoa, joka voisi vaikuttaa suoritukseen.

Suomalaiset osallistujat:

Tapahtuman etenemistä voi seurata (esimerkiksi) livenä, tapahtuman sivulla, Dotwatchersissa, Instagramissa tai Twitterissä.

Seuraamisessa kiinnostavia asioita ovat esimerkiksi kalusto- ja reittivalinnat. Lisäksi seurattavaa riittää ylipäätään siitä miten eri tavoin osallistujat lähtevät ajamaan Euroopan halki ilman ulkopuolista apua.